1 Eylül 2011

Monarch Programming Mind Control

Hmm. internette bakınmaya devam edince insan birsürü şey daha buluyor. Doğru yanlış, tez yada değil, teori yada değil, gerçek yada değil ama konuşulan şeyler var. Ve eğer birşeyler konuşuluyorsa ben düşünüyorum ki mutlaka bir kısmı doğrudur.

Monarch programming mind control denen bir olay var linktede anlatıldığı gibi... Şu psikiloglar ve hipnotize eden insanların ne kadar son 10 yılda yaygınlaştığını ve hipnoterapistlerin ise son 2-3 yılda ne kadar yayıldığını ve bunun altında bir bit yeniği olduğunu düşündüğümü söylemiştim buna şimdi daha çok inanıyorum. Hikaye oldukça mümkün. CIA denen kurumun ve daha bilmediğimiz nazi, rus ve amerikan gizli kuruluşlarının ve tüm dünyayı bir şekilde emri altına almış basmadık yönetmedik yerini bırakmamış dolayısıyla tüm dünyanın birçok bilgi ve sırlarına ulaşmış bir ingilterenin nelere ne bilgilere sahip olduğunu asla bilmiyoruz.

benim kendi fikrim de beynin kapasitesi üzerine düşününce en basitinden şunu varsayabiliyorum. çoklu kişilik bölünmesi hastalığı diye bir hastalık var. bu aslında bence beynin üstün bir özelliği bir birey bunu kontrol edebilse bu ona güç verici birşey haline dönüşebilir. Bir nevi tekno dünyadan örneklersek bir macintoşun hem mac işletim sistemi hem de windows işletim sistemiyle çalışabilmesi gibi ikisinin de ayrı üstün olduğu özellikler vardır.

Daha ileride bir de hardware i yani bedenimizi de değiştirebileceğimizi düşününce süper insana ulaşmak mümkünleşebilir..

Bunu bugün ben düşünebildiysem herhangi bir sınırları zorlamakla uğraşan bilim adami ve adamcıkları hayli hayli düşünüp işe çoktan koyulmuşlardır bile..

Bu mind control olayı da bu yukarıda bahsettiğim kontrol edilebilir kişilik bölünmesinin programlanabilir ve de uzaktan yapılabilir halinden başka birşey değil..

bu arda tanımlanmınice zihinsel hastalıklar var bilmediğimiz bunların neden olduğunu çözmüş bir bilim ve bunları tedavi edebilen bir tıp bunları istediği zaman oluşturabilir de. Bir şeyi tamir ediyorsanız o şeyi nasıl bozacağınızı biliyorsunuz demektir..


Hiç yorum yok: