8 Aralık 2006

Hastalık

Sağlıklıyken hastalık üzerinde atıp tutulacak birşey gibi geliyor ama hasta olunduğunda insan anlıyor ki.. öyle değil.. berbat bişey 3 gundur yatakta yatıorum ve beynim uyumak uyanmak ve tekrar uyumaya çalısmaktan muşmulaya döndü. bedenim her milimetrekaresi ağrıyarak bana iskence yapıyor. o kadar uzun zamandır yatıyorum ki yatmak acı vermeye basladı. ve devamlı düsünmek yada rüya görmek bunlarda sıkıcı olmaya basladı. sese karsı beynim o kadar hassas ki birseyler izleyip dinleyemiorum. kitap okumak beynime geçmeyecek sancılar sokuyor..

küçükken bir film seyretmistim. üç beş kardes evde bi sekilde tek baslarına kalıyor ebeveynleri bi yerlere gitmek zorunda kalyıyorlar bunlara o kadar süre boyunca yaşamalarına yetecek kadar para bırakıolar. ki bu günlük öğünleri şunları hesaplıyınca o cocuk yaştaki bünyelerin istedii herşeyi almalarına yetecek kadar bi para... bunlarda hergun ravioli yeriz nefis bise delyi gibi de sevioruz diip hesaplıolar hergun ravioli ihtiyaçlarının dısında kalan parayla bi ton istedikleri oyuncakları sunnarı alıolar 3 üncü gün sonunda o istahla yedikleri ravioli den nefret ediolar.

her gun yatmak da iirenç bise. herhangi birseyin belirli dozlarda alınmadıkca yapılmadıkca hiçbir keyfi kalmıyor. ne olursa olsun.. birşeyleri biraz özlemek.. biraz ulasamamak.. biraz uzak kalmak her istediin anda yakalayamamak.. hem değer bilme hem de keyif alma adına önemli şeyler. bütün gün yorulup aksam huzur içinde yatağa yatıp kemiklerinin o rahatlamasını hissederek uykuya dalmaktan daha keifli bise düsünemez insan yorgunken ama bütün gün yatınca ve yatmak zorunda olunca kahretsin yeteer daa ne kadar yatacam oluyor..

bu arada en son 13 yaşımda bu kadar hasta olmustum. simdi kendi kendime diorum ki evlat (evet kendime evlat diyorum size ne hıh!) saykılı tamamladın tekrar 13 yaşına dondun yani onunde 13 yıl daa var.. sonra düsünüorum bunun ne garantisi var ki bir yandoan da bu sene öleceğini hissetmiyormmusun sen.. en sonunda da diyorum ki her an ölebilirim bunun bir sebebe baalı olması gibi bi gereklilik yok ki o sebebte gelir beni bulur onemli değil ama ben hazır mıyım değilim.. Allahım borclarımı ödemeden canımı alma.. Korkuyorum..

Hiç yorum yok: