22 Mayıs 2011

Islak Öpücük

Sıcak nefesi kulağımı kesik kesik yalayıp geçiyor. Sıcak. Sıcak. Sıcak.
Erkek sertliğimden, bedenimin tam ortasından her yanıma dağılan bir ereksiyon. Hissediyorum. Her sıcak nefes kulağımı yaladığında ben ve tüm hücrelerim sertleşiyoruz. Sevişmenin süresi arttıkça bütün hücrelerim, gerçekten bütün hücrelerim, ayak parmaklarımdan baldırlarıma karın kaslarımdan parmak uçlarıma oradan beynime kalbimin hızlı atışlarına kadar her hücrem büyüyor sertleşiyor. Giderek bir noktadan hazzı alıp bütün vucudumda dolaştırıp beyne ileten seks kasına dönüşüyorum.
Göğsünü okşar gibi avuçlayarak ucunu dudaklarımın arasına hapsediyorum. Bildiğim birşey var ki üzerine dilimle bastırmamı seviyorsun.

Fısıldıyor.
- Sakın durma..

Kocaman bir kahkaha patlatmamak için zor tutuyorum kendimi. Anlık dikkat dağınıklığımın geçmesini bekliyorum. Ah erkek olmak.. Zor gerçekten zor.

Bir kadından sevişmenin en canlı anında duymayı istemeyeceğiniz şey nedir diye sorsalar tek cevabım şimdi duyduğum olurdu sanırım.

Neden durayım? Boşaldım mı ki bunu söylüyorsun?

Düşünceler zihnimden akarken sen hiçbirşeyin farkında olmadan tırnaklarınla sırtımda çizikler açmakla uğraşıyorsun. Erkek olmanın hayvanlığı burada sanırım. Sevişmeden yüzlerce kilometre uzaklara gitmişken bile devam edebilmek ve çok değil 15 saniye sonra kaldığı noktaya geri gelmek.

Sürenin uzaması bana dünyanın tüm krallarından daha büyük bir güç veriyor. Boşalmadıkça ve yorulmadıkça ve devam edebildikçe artarak hissetmeye devam ettikçe sapıtan hücrelerim beynimi ve benliğimi ben olmaktan çıkarıyorlar. Ben herkes oluyorum. Ve herkestende daha yüce ve büyük oluyorum. Böyle hissediyorum.

Dakikalar, onlarca dakikalar, ulanıp da saati devirdikçe.. Sen de altımda eriyorsun. Gözlerin görünmezleşiyor. Tenin yapış yapış beni kendisine çekiyor. Pembe heryerine doğru yayılıyor. Ben sana karışıyorum, sen bende kayboluyorsun. Senin hissettiklerini de hissetmeye başlıyorum.

Köpüklü kayganlığına tüm taçlarımı bırakıyorum. Bedenim olmayan ülkemden varolmayan dağlarımın tepesinden geliyor. Kendimi yanına sereserpe bırakırken nefesimi dinliyorum da şunu anlıyorum.. Ben sonraların adamı değilim. Anı seviyorum. Herşey yaşanırken güzel. Tek bir kelime etme ve bana dokunma ve beni sıkıştırma olduğum gibi rahat bırak.

Hiç yorum yok: