2 Haziran 2011

Dalgalar

Çırılçıplak
Teslim alınmaya hazır
Çağrıyı duyup da geldim dalgalar
kumsalın kenarında öylesine durdukça
hafif rüzgarda gerginleştikçe tenim
daha bir istekle
bakıp yürüyorum dalgalara

serin serin yalıyorlar bileklerimi
daha yaklaş dercesine çağırıyorlar beni
bir adım iki adım derken
o köpüklü serin
tamamen sarıyor beni
oh bu sarılmışlık duygusu tanıdık geçmişimden

kendini fırlatıp atıp kükredikçe
bende köpükler içinde savruluyorum
tamamen gel dercesine
çekiyor beni derinlerine
bambaşka bir dünya var burada

binlerce değişik rengarenk canlı
etrafımdan geçip gidiyorlar
bir fener alayı
tüm korkutucu silahlarıyla gövde gösterisi
oh serin ama sımsıkı sarılmışım dörtbiryandan
hırçın dalgalarla
daha diplere en derinlere karanlıklara var bir merakım
ulaşmak istedikçe yol uzuyor
sonsuz ama sonsuzluk kadar uzun

geri dönmeyi hiç düşünmüyorum.
burası sımsıkı bana sarılmış ne kadar rahat.
ohh

Hiç yorum yok: