4 Haziran 2011

Ortaya Karışık

- Carl's Jr. : Amerikanın beşinci buyuk fast food zinciri. Mcdonalds ile Burger kingin arasında lezzet sentezi olarak. Kesinlikle ikisinden de lezzetli. Patatesi de çok lezzetli. Yurtdışındaki kadar geniş bir menu yok Türkiyede henüz ama burdaki fast food larda gormediğimiz değişik lezzetler barındırıyor. İlk şubesini cevahirde açmış. Ve bence yayıldıkça tutacaktır. Büyük ihtimalle de Burger kingi alaşağı edecektir. Bir iki tl pahalı ama içecekler sınırsız. Mushroom burgerini denedim ve sevdim. Big carl da gözüm var bir dahakine denicem..

- Hangover II : Doğal olarak ilkinin yerini tutamaz. Zach yine kırıp geçiriyor. Biraz senaryo saçmalasa da ve de kurgu işleyişi insanı sinir etse de nice ben çok komiğim diyen filmlerden yuz kat daha fazla güldürüyor. ama ne kadar acıdır ki en çok hoşuma giden ve güldüğüm sahneler sonunda jenerikteki slayt bolumuydu.

- Burn notice, White Collar, Men of a certain Age yeniden vizyona döndüler. Yaz dizilerini daha çok seviyo olabilirim. Çok daha eğlenceli şeyler oluyor orası kesin..

- David Helfgott a gitmek istedim ve neden olduunu annamadıım sekılde 200 tl yada 300 tl vermedim ve gitmedim. Sanırım şimdi pişmanım ama bi yandan da bunun çok para olduğunu düşünüyorum ve huzurluyum. Bir de ankaradaki konserlerin daha ucuz olduğunu öğrendim ve hatta o konserler için beleş protokol bileti dağıttılar twitterda buna da ayrıca sinirlendim..

- Kaybedenler kulubunun soundtrackını de sevdım. Bır kac parca daha turkce bısıler olsaydı daha dengelı olurdu ama bu halı de hos. ozellıkle arabada kafa rahatlatıo. gece yolculuklarında yalnız yapılanlarında daha bı kendımı hıssetmemı saglıyor..

Hiç yorum yok: