2 Nisan 2008

Siyasi

Düşündüm de bugün.. Bir şey vardır.. Hayırlısı olsun deriz.. Siyasette bir kavga bir gürültü taa bana kadar ulaştı ortalık karışmış millet birbirini bastırmaya çalışıyor biraz uzaktan çıkan toz dumana bakıyorum da.. hey Allahım bunlar mı, kavga ederek mi ülkeyi bir adım öteye götürecekler.. 90 larda olmadığı gibi 00 larda da olmayacak anlaşıldı neyse bu beni çok da alakadar etmiyor bu insanlara umut bağlayarak yaşamayı onlarca yıl önce küçük bir çocukken bıraktım.. bugün olan ne ve benim pozisyonum nedir bu tabloda diyerek hayatımı devam ettirmekteyim.

Hayırlısı olsun dedim ya düşündüğüm şey de o idi. Ben inançlı bir insan olarak Allah'ın takdiri olmadıktan sonra hiçbirşeyin olmayacağına inanıyorum ve bugün bir partiyi kapamak isteyenler ve partilerinin kapanmasını istemeyenler var. ve insanlar dinle alakalı olarak suçlanan partinin yanında oluyorlar amanın kapanacak diyerek karşı tarafa demokrasi nerede diye soruyorlar. Bir an medyadır şudur budur okuyup dinleyerek bende kendimi toza dumana çekilirken gördüm ama şimdi farklı düşünüyorum.

Hayırlısı ne ise o olsun..

Daha üstüne ne olabilir ki rahatlığa ve huzura bakar mısın.. Ben kendi hayatım ve etrafımda dokunabildiğim her hayat için kendi doğrularım doğrultusunda olabildiğince faydalı olmaya çalışıyorum ve ondan sonrasında herşeyin de ne olursa olsun hayırlısı olacağına inanıyorum. Partinin kapatılması hayırlısı ise o olur, kapatılmaması hayırlısı ise o olur...

Geçmişte de böyle düşünür - çocuktum o zamanlar - hayırlısı derdim ve istediğim şeyin olmasını umut ederdim ağzımdan çıkanı kulağım duymazdı.. Birşeyin hayırlısı illa benim zevk keyif içinde olmam ve benim istediğimin olması demek değildir.. Bir gün bunu artık şahit olduğum onlarca örnekten sonra algılayabildim.. Hayırlısı dedim düşünmediğim şeyler oldu şimdi bakıyorum hayırlısı olmuş..

Hayırlısı olsun..

Hiç yorum yok: