7 Nisan 2011

Ah Twitter

Giderek önce bi inceleyeyim ne zirzopluklar oluyor diye girdiğim bu twitter follow as much as you can questim giderek sardı beni. Cidden çok matrak ve zeki insanlar var. Nasıl olur bilemiyorum ama geleceğin köşe yazarlığı ve gazeteciliğinin siyasetinin yada işte herhangi bişeyciliğinin tam göbeğinde twitterın olacağını düşünmeye ve bu konuda değişik internet girişimleri üretmeye başladım.

Bu zaten kaçınılmaz ister istemez birşey ilgimi çekince buradan fikirler üretmeden duramıyorum.

Temel olarak şu anda twitter da aktif olan ve yeni jenerasyon tv ve gazeteci dediğim kadro ve tek başına Melih Gökçek twitter ı kullanarak yaptıkları işi dönüştürüyorlar. Henuz takıpcı kıtlelerı sığ o da twitterın herkesın kullandığı bırsey olmamasından kaynaklanıyor ve aktıf kullanıcı olan 5 kısıyı falan takıp edersenız okunması gereken o kadar cok sey bırıkıyor kı.

herneyse ıcerık sıkıcı bır gun onceden yazılmıs belırlı bır karakter sınırı dahılınde bıtmesı gereken dandık kose yazıları değil o an gelısen olaylara karsı ınsanların sıcağı sıcağına tepkılerını ıceren bırbırlerınden etkıleserek tepkı gelıstırkmelerını gozlemlemeye fırsat veren sızın de dahıl olmanıza olanak sağlayan zengınlığe sahıp

çok acayıp bır yapı cok da verımlı olduğunu soyleyebılırım
ha gereklı bırsey mı degıl ama verımlı
dunyada ve bu hayatta bırseylerı gereklılık krıterınden degerlendırmemek gerektıgını oorenmeye basladım cunku gereklılık olarak degerlendırıldıgınde hıc bır sey gereklı degıl dolayısıyla ınsan oldugu yere cakılıp kalıyor ve enerjısını yıtırıyor oysa bu krıterı secmedıgınızde hayat sızın hepsıne yetısmenızın mumkun olmadıgı kadar cok ama yakaladıklarınızla da mutlu olabılecegınız o kadar cok şeyle dolu ki..

ah bu arada egemen bagıs da fena kullanmıyor twıtter ı ve adamın cızdıgı vatanını seven ve calıskan ımajını da takdır edıyorum..

Hiç yorum yok: