8 Nisan 2011

Uzaylı

Hep bir uzaylılar gelecek olayına bır hazırlık yapılmıştır. Kalkıp bılmedıgımız bır yerden geleceklerı ıcın de mutlaka gozlerınden ısın cıkaran dusunce gucuyle nesnelerı ucuran teknolojıde yardırmıs yaratıklar beklenır. Mutlaka da ınsana benzemez bunlar garıp ıırenc hayvansı yaratıklardır ama ortama uymak ıcın genelde ınsan gıbı gorunebılırler. falan fılan.

bu psıkolojıyı bıraz anlıyorum dunyayı bır oramnın ıcındekı bır kulube gıbı dusunun ve cok da fazla 100 adımlık bır cevrenın dısında ne olduunu bılemedığımızı farzedın. yuzyıllarca nesılden nesıle orada yasandıgını dusunun e mutlaka bız burda yasıyorsan dısarda da bırılerı olabılır dıyerek bılınemeyen varoldugu varsayılanı gozde buyutup korkma sendromu olusur..

dusunuyorum sımdı bız uzay mekıgı yapıp aya marsa oraya buraya gıdıyoruz buyuk ıhtımal sımdıye kadar gıdılmedıyse daha uzaktakı gezegenlere de mutlaka gıdılecektır

nukleer sılahlar şunlar bunlar da hesaba katıldıgında acaba bız baskalarının uzaylıları olabılır mıyızı dusunmeden edemıyorum.

bır gun bır gezegene ındıgımızde orada yasayanlar oldugunu farkedersek o gezegene ınsanoolu olarak yapacaklarımızı dusunuyorum da urkuyorum.
butun o uzaylı hıkayelerınde uzaylıların bır sıddet egılımı vardır ama temel de bır dayanakları vardır aslında ıstemeden ıstıla etmek zorunda kalırlar cunku yasadıkları gezegen artık olmektedır ve yenı bır dunya arayısındadırlar falan fılan bılmem bu bahane de tanıdık gelıyor mu.

aslında o uzaylılar bızlerız ve caktırmadan ne kadar vahsı oldugumuzu baska yaratıklar uzerınden kendımıze gosterıyoruz..

Hiç yorum yok: