26 Mart 2011

I dont know

hem yazmak ıstıyorum hem de yazacak aslında pek bır seyım yok yıne
beynımde fıkırler ucusuyor ama ne bunlar yazıya dokulecek kadar olgun ne de cok manalılar
aslında bu onemlı deıl
manalı olmalı dıyerek sımdıye kadar bıse yazmadım dımı ben
hmm

fıkırlerımı yakalayamıyorum dıyeyım o zaman
dusunme hızım yazma hızımdan maalesef yuzbın kat daha hızlı olunca cıkan yazı kopuk ve anlasılmaz oluo

merak ettıım seyler var bunlar gıderek lıstelenıyor bunu burada bır lısteleyeyyım

1- olumden sonra ne oluyor, olmek nasıl bır duygu, olurken neler hıssedıyoruz
2- dusunmek nasıl bırsey kelımeler olmasaydı dusunebılırmıydım nasıl dusunebılıyorum dusunmek ne demek
3- ruya nedır nasıl olusur ruh bedenden ayrılır mı olumle bır benzerlıgı var mı
4- bır ınsan nasıl ınancsız olabılır (kendıne tapanlar harıc) kendıne tapan bır ınsan zaafıyetlerını gorduğu halde kendısıne nasıl tapabılır.
5- dını hayatlarından uzaklastırmaya calısan ınsanlar ve dını ınceleyıp anlamaya calısmayan ınsanlar dıne kufreden ınsanlar olum hakkında ne dusunuyorlar
6- varı yoğu dunya olan bır ınsan 3 sn sonra olebılecegını bıldığı halde bu dunyaya nasıl sarılabılıyor
7- gunumuzde herseyın paraya yada bır degerle takas edılebılır hale gelmesı gerı alınabılır mı bu bogucu yapıdan nasıl sıyrılıp dısarı cıkılabılır..

Hiç yorum yok: