16 Mart 2011

Sabah Sabunu

Hayatı daha keyifli ve zevk alarak yaşamak için aslında hiç de zor ve de masraflı olmayan küçük oyunlar geliştirmeye karar verdim.

İlki sabah sabunu..

Sabunlarımı ayırdım ve sabahları sevdiğim bir kokuda bir sabunu kenara ayırdım. Sabahları bu sabunu kullanıyorum ve her zaman kullanıp o sevdiğim kokuyu ve bununla temizlenip ferahlama keyfini tüketmiyorum. Sabahları o sabun bende mutluluk ve keyif şartlanmasına yol açıyor. etkisi azalınca bir başka sevdiğim kokuyla değiştirebiliyorum.. Bu uygulamamı çok seviyorum..

Kahvaltı çayını farklı akşam yemek sonrası çayını farklı aromalarla almak gibi..
Zevkleri karıştırmadan sınıflandırarak ve her istediğin zaman tüketmeyerek hayatı yaşamak karmakarışık bir kaos hayatı yaşamaktan bin kat daha keyifli..

Hiç yorum yok: