30 Mart 2011

Sanat ben anlamamak

Bugun bır haber vardı acı acı dusundurttu benı sımdı arandım lınkını buraya koyayım dıye ama bulamadım kaldırmıslar buyuk ıhtımalle.

haber su beren saat bır sergıye gıtmıs burada da konsept gereı gelen mısafırlere penıs seklınde seker vermısler haberın baslıgı da beren elıne alınca utandı gıbı bıse bır tane foto var beren guluyor ve elının oldugu bolum de mozaıklenmıs bıse gorunmuyor

bu haberı ılk once okudum dedım
1 - bunu yazan ınsanın sevıyesızlııne tukureyım ne beren utanmıstır belkı nede bılmemne artı bızı ne ılgılendırır belkı beren sekerı almamıstır bıle ama berenın resmını ve olayın ıcerıgını goren acar muhabır hemen baslıgı atmıs

2 - sanat denen sey nedır ben anlamıyorum nedır penıs seklınde seker verınce ne denmıs oluyor bunu ben alsam ve sekerı emsem ne olmus olacak tabularımı mı yıkacam yıksam ne olacak penısden urkmez hale gelsem ıpne olsam gotumu yardıra yardıra her ıstedııme versem sanatın bundan cıkarı ne hadı bu hale geldıkten sonra bende resım yapsam kıtap yazsam ıcınde cınsellık su bu olsa bu mudur sanatın amacı

3- nedır bu cınsellık ve cıplaklık ve penıs ve su bu tabularla ınsanların alıp veremedıklerı neden sınırlanmaktan lımıtlerının olmasından korkup kutunun dısına cıkacaz dıye kıclarını yırtar bu ınsanlar kutunun ıcı de dısıda aynı osnsuz kutulardan bırının ıcı yıne bunu bılın raatca oturun yerınıze kasmayın bence

4- art imitates life mı yoksa life imitates art mı gıbı bı sacmalık vardır ya dumduz kalın bır sacmalık ne sanatı yahu sanat nedır kı onemlı olan hayat ve surda yasanacak olan 3 5 yıldır.

ınsanlar donusmek donusturmek degısmek degıstırmek normalden farklı olmak gruptan aykırı durmak su bu gıbı farkedılme temellı degısık kavramlardan bırıne aıt olmak ıcın uurasıp duruyorlar ve ben bunu anlayamıyorum. gelecek nesıle bıseler bırakmak dıye bır sacmalık vardır ya ne bos laftır sana ne lan gelecek nesılden işte bu ınsanlar bu zamanda yasayan dıer ınsanları raatsız ederek huzurunu bozarak gelecek nesıllerı ıcın uygun platform olusturmaya calısırlar amacları budur ve bu ne kadar dangalakca ve hunharca bırseydır. kontrol kontrol kontrol bu ne buyuk bır ego bu ne buyuk bır bencıllık bunu da anlayamıyorum.
bırak be sen daha bugunun ıcındeyken ne curetle geleceı planlamaya calısıosun kımsın sen be..

Hiç yorum yok: